Fullt upp...

2011-09-11  ♥ 19:28:55 / 3 har kommenterat
Denna helg har jag haft fullt upp. Natten till onsdag kom vi hem från semestern på Gran Canaria och det var bara att sätta igång med tårtbak direkt. I Lördags levererade jag inte mindre än 4 stycken tårtor.
Och det gick mycket bättre än jag hade väntat mig, man får in mer i ett litet kylskåp än vad man tror.
Det blev iallafall två stycken födelsedagstårtor och två tårtor till en namngivelse.
Och som vanligt kommer det lite bilder på tårtorna.












Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan! Jag hittade till din blogg via Elin Melwinssons blogg, sååå fina tårtor du gör!! Jätteduktig verkligen!!



Jag undrar om man skulle kunna få beställa av dig och vad det kostar?



Du kan maila svar till mig:O)



Mvh Ida

2011-09-22 @ 13:09:53
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad har du för fyllning i dina tårtor?

2011-09-24 @ 22:29:50
Postat av: Olle Söderberg

Hej !

Kan jag beställa en tårta till studenten ?



MVH



Olle

2012-05-15 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0