Regnbågstårta!

2011-08-14  ♥ 19:55:39 / 1 har kommenterat
Jag fick några bilder skickade till mig på tårtan och hur den såg ut inuti, så nu får ni också se!







Regnbågstårtor  ♥  Upp?



Och så var det dags igen...

2011-08-13  ♥ 15:29:43 / 0 har kommenterat

Den här helgen är det Julia som fyller två år och det blev såklart tårtor då med.
En regnbågstårta och en Bamsetårta, och som vanligt kommer det några bilder. Tyvärr så har jag inga bilder på hur regnbågstårtan ser ut invändigt. Den består iallafall av sex stycken olikfärgade tårtbottnar, kokosmousse och creme cheesefyllning.
Bamsetårtan är fylld med vaniljkräm, jordgubbsmousse och färska jordgubbar. Båda tårtorna är dekorerade med sockerpasta.











Barntårtor  ♥  Upp?



Födelsedagstårta!

2011-08-10  ♥ 12:56:05 / 0 har kommenterat

Bara en dag efter Cassandras födelsedag blev det till att göra en till tårta, denna gång blev den en tårta med en massa färgglada blommor på.









Födelsedagstårtor  ♥  Upp?



1-årstårtan!

2011-08-10  ♥ 12:33:16 / 0 har kommenterat

Hann inte ta så många bra bilder på tårtorna, men här ser ni iallafall hur den ena tårtan såg ut!





Barntårtor  ♥  Upp?



Cassandras 1-årsdag

2011-08-10  ♥ 12:30:07 / 0 har kommenterat
I fredags var det Cassandras födelsedag, det är helt sjukt vad tiden går fort! Känns som man nyss kom hem från bb. Den känsla man hade när hon föddes finns fortfarande kvar, ren och skär lycka. Det räcker med att titta på henne så blir man glad :D
Min lilla tjej är inte liten längre...
På ett sätt längtar man tillbaka till den tiden när hon var så liten men ändå inte, det händer ju så mycket just nu. Det är underbart att se hur hon utvecklas och växer. Det är ju nu man ser att hon är en egen individ med sina små egenheter. Hon är verkligen en envis och bestämd liten rackare, min lilla sötnos.

Jag tänkte bjuda på lite bilder på året som gått och sedan avsluta med bilder från Cassandras 1-årskalas.


Stolt nybliven mamma med några timmar gammal Cassandra i famnen.


Första leendet, ca 1 månad gammal.


En av många konstiga miner hon har bjudit på hittills.


En av många bilder som min sambos duktiga syster Erica har tagit


Stolt mamma


Jag är så otroligt glad att ni hann träffas, saknaden är stor...


Klart man ska få äta tårta på sin 1-årsdag


Cassandra med alla sina paket


Det här verkade vara den bästa presenten :D




Familjeliv  ♥  Upp?




RSS 2.0