Linas matkasse

2011-10-28  ♥ 11:16:36 / 0 har kommenterat
Vi har provat Linas matkasse ett tag nu och jag måste säga att vi är riktigt nöjda hittills. Det har varit väldigt enkla, snabba, goda recept och fräscha råvaror. Jag tänkte därför lägga ut en rabattkod till alla er som också vill prova på.
Med denna rabattkod K1021567 får ni första kassen för 499:- och dessutom får ni en fruktkasse på köpet, värde 109:-
Ni behöver bara uppge koden när ni beställer från linasmatkasse.se
Hoppas ni blir lika nöjda som vi är!!




Allmänt  ♥  Upp?



Tårta till min kära far...

2011-10-28  ♥ 00:02:06 / 0 har kommenterat






Födelsedagstårtor  ♥  Upp?



Prinsesstårta

2011-10-28  ♥ 00:00:01 / 0 har kommenterat








Barntårtor  ♥  Upp?



Bloggtorka...

2011-10-27  ♥ 22:00:35 / 0 har kommenterat
Har haft lite bloggtorka ett tag nu. Jag har bara inte haft lust att sitta framför datorn, det finns ju så mycket annat kul man kan göra istället. Men tre tårtor har jag iallafall hunnit med att göra under den tiden :D
Två stycken födelsedagstårtor till Juni som fyllde två år och en tårta till min kära far som fyllde 56.

Jag tror jag börjar med att lägga upp bilder på Rorritårtan. Jag hade lite smått ångest för att göra den, tycker inte själv att jag är så duktig på att göra bilar som 3D figurer. Det gick ju ändå rätt bra till slut men jag själv tycker den kunde blivit bättre. Så är det när man är perfektionist.









Barntårtor  ♥  Upp?



Batman & Lego

2011-10-08  ♥ 19:47:42 / 1 har kommenterat
Nu var det ett tag sedan som jag uppdaterade bloggen. Så idag var det dags igen... Mitt kusinbarn fyllde nämligen 6 år idag och han ville ha en tårta med både batman och lego.
Så här blev resultatet.









Barntårtor  ♥  Upp?




RSS 2.0