Busstårta

2012-03-26  ♥ 09:09:33 / 3 har kommenterat
Här kommer två bilder på helgens tårta...







Barntårtor  ♥  Upp?



Xbox-tårta

2012-03-21  ♥ 11:29:31 / 1 har kommenterat
I helgen fick jag också ett väldigt roligt tårtuppdrag tills idag, att göra en Xbox-tårta.
Jag har länge velat pröva att göra nåt sånt så det här var extra roligt. Det är ju lite pillrigt att göra såna saker, men slutresultatet blev rätt bra ändå tycker jag.
Här kommer några bilder på mästerverket :D









Övriga tårtor  ♥  Upp?



Pakettårtor

2012-03-21  ♥ 11:24:06 / 0 har kommenterat
Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen igen. Jag måste verkligen bli bättre på det, ta mig tid att sitta ner och skriva här.
Det har varit mycket de senaste veckorna, jag har börjat jobba, min lilltjej fick vattkoppor och i helgen som var så firade vi min syster som fyllde hela 29 år. Och då fick ju självklart jag göra tårtorna.
Så här kommer en bild på dom.





Födelsedagstårtor  ♥  Upp?




RSS 2.0