Doptårtor

2012-05-18  ♥ 09:54:50 / 0 har kommenterat
Förra helgen gjorde jag fyra stycken doptårtor, men jag har haft så mycket att göra så jag har inte hunnit med att lägga upp bilder förrän nu.
Jag har förutom mitt extrajobb nu även fått praktik på ett café, så himla kul att få känna på att baka i lite större skala än jag gör här hemma. Hoppas dock på att få en praktikplats på Sultans här i stan, det skulle ju vara perfekt, hoppas hoppas hoppas!
Sen har jag ju blivit lite "lokalkändis", Katrineholmskuriren gjorde nämligen ett litet reportage med mig, där jag visade lite tips och trix för att göra sin egen bröllopstårta. Så himla kul!!

Men nog pratat om det, här kommer några bilder på doptårtorna!











Doptårtor  ♥  Upp?



Systembolaget

2012-05-01  ♥ 11:05:48 / 2 har kommenterat

I förra veckan gjorde jag en tårta till en nybliven 20-åring, det blev såklart en systembolagettårta. Jag har haft fullt upp sen dess, så bilderna kommer inte förrän nu :D







Födelsedagstårtor  ♥  Upp?




RSS 2.0