Bröllopstårtan...

2012-02-17  ♥ 13:14:55 / 0 har kommenterat
Här kommer en bild på tårtan som jag gjorde till oss på alla hjärtans dag. Rätt så enkel men ändå fin :D





Bröllopstårtor  ♥  Upp?



Alla hjärtans dag

2012-02-17  ♥ 13:13:13 / 0 har kommenterat
I år på alla hjärtans dag hände något speciellt, jag och min sambo gifte oss! Vi bestämde oss för ett tag sen att vi ville gifta oss och ingen visste om det, det blev något av en överraskning!
Jag har aldrig varit så mycket för att stå i centrum  och få massa uppmärksamhet, så det här passade oss jättebra. Vi har valt att istället lägga lite mer pengar på en bröllopsresa, kanske till New York :D
Vi gjorde helt enkelt så att vi åkte ut till min sambos föräldrars sommarstuga, som ligger precis vid vattnet och vigde oss där.
Och vilken tur vi hade med vädret. Natten innan snöade det en del, så det låg ett fint snötäcke på marken. Och precis lagom till själva vigseln kom solen fram, det kunde ju inte bli mer perfekt :D
Här kommer lite bilder!









Familjeliv  ♥  Upp?



Döskalletårta

2012-02-17  ♥ 12:55:21 / 0 har kommenterat








Övriga tårtor  ♥  Upp?



Biltårta till Vincent

2012-02-17  ♥ 12:50:58 / 0 har kommenterat







Barntårtor  ♥  Upp?



Doptårta till Stella

2012-02-17  ♥ 12:47:23 / 0 har kommenterat
Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, men det betyder ju inte att jag inte haft något att göra. Snarare tvärtom, Jag har haft fullt upp och därför inte haft tid att lägga upp bilder här. Men nu tänkte jag passa på att uppdatera bloggen med en doptårta, en biltårta och en döskalletårta.
Men jag lägger upp en i taget, så jag börjar med doptårtan till Stella.











Doptårtor  ♥  Upp?




RSS 2.0