Hipp hurra....

2011-04-18  ♥ 12:43:09 / 0 har kommenterat
För idag är det min födelsedag!
Dagen till ära skall jag väl baka, för ovanlighetens skull :D
Det blir rulltårta och brownies tror jag. Något som inte är så krångligt iallafall, är rätt så trött efter gårdagens bak. För alla er som inte vet gjorde jag en tårta till Team Gabriel för att hylla dom, sen var det ju även Gabriels födelsedag så det passade ju perfekt! (Bilder kommer lite senare).

Ska försöka hinna med att sätta mig ner och lägga upp lite bilder på mina andra tårtor snart och så ska min sambos snälla syster hjälpa mig att fixa till bloggen lite, den är ju inte så snygg just nu.

Nu blir det till att börja baka innan jag får främmande ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0