Idétorka

2011-04-29  ♥ 12:03:18 / 2 har kommenterat

Här hemma är det lika torrt på ideér som det är torrt i Sahara.
Ska baka en tårta till imorgon men jag har ingen inspiration! Det snurrar runt en massa saker i huvudet men inget vettigt just för tillfället.
Ska försöka slänga ihop en design till i eftermiddag. Jag gjorde iallafall blommor igår, för första gången i flowerpaste. Jag tycker det är riktigt svårt att göra snygga blommor, skulle vilja gå en kurs i det.
Självklart såg jag att det fanns en sådan kurs hos kakburken.se, men tyvärr redan fullbokad :(

Slänger upp en bild på min systers födelsedagstårta, så lär det väl komma upp nya bilder imorgon, om idétorkan släpper någon gång.




Kommentarer
Postat av: Emma Norlin

Finaste och godaste födelsedagstårtan =)

2011-05-01 @ 10:18:11
Postat av: Isabella

Hej!

Jag undrar hur man kan beställa en tårta från dig? Nu är iof nästkommande födelsedag inte förrän i mellandagarna och då kanske du inte har möjlighet. Men de ser så läckra ut och jag snubblade över din sida på nätet så det vore kul o köpa någon gång!

2011-11-21 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0