Som lovat...

2011-05-29  ♥ 23:02:06 / 2 har kommenterat
Här kommer den andra av helgens skapelser, en tvåvåningstårta. Tänkte att jag skulle passa på att prova göra en tårta med två våningar, för första gången faktiskt, när både mamma och morfar har fyllt år.
Och den blev faktiskt riktigt bra!
Det gick ju dock inte så bra igår kväll när jag skulle sätta ihop tårtan. Av någon anledning började den lilla tårtan att "svettas" och rinna och jag fick kassera det locket av sockerpasta och börja om på nytt.
Men slutresultatet blev iallafall bra.
Och här kommer några bilder!






Första gången jag gjort en rosett också, vad tycks?


Tårtan är fylld med mjölkchokladfluff,  jordgubbsmousse och färska jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Saraemelie

Snyggt!

2011-05-29 @ 23:20:57
URL: http://saraemelie.webblogg.se/
Postat av: Frida

Duktig du är <3

2011-06-06 @ 23:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0