Barbie/Prinsesstårta

2012-01-15  ♥ 11:31:12 / 0 har kommenterat
I fredags fyllde mitt kära kusinbarn Lone 4 år och då var det såklart prinsesstema på kalaset. Jag fick äran att göra tårta och har länge velat prova att göra en barbietårta. Tårtan består av både vanilj- och chokladbottnar och är fylld med mjölkchokladmousse och gelehallonfluff. Den är täckt och dekorerad med sockerpasta. Allt gick smidigt men det var väldigt pilligt att klä in barbies överkropp och lyckas få det snyggt. Men slutresultatet blev bra ändå tycker jag...

Nu är det bara att ladda om till nästa helg då jag ska göra en doptårta och tre bebisar(caketoppers). Här kommer iallafall lite bilder på helgens tårta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0